Zpět na "Zajímavosti z Prahy 6"

Jedno stání pro auto za dva miliony, takový má být terminál Veleslavín.

 

 

 

Agentura V, s.r.o. nabízí sklady, skladové a kancelářské prostory k pronájmu, komerční pozemky a další podnikatelské reality k pronájmu i prodeji.

Agentura V, s.r.o. nabízí sklady, skladové a kancelářské prostory k pronájmu, komerční pozemky a další podnikatelské reality k pronájmu i prodeji.

Agentura V, s.r.o. nabízí sklady, skladové a kancelářské prostory k pronájmu, komerční pozemky a další podnikatelské reality k pronájmu i prodeji.

Agentura V, s.r.o. nabízí sklady, skladové a kancelářské prostory k pronájmu, komerční pozemky a další podnikatelské reality k pronájmu i prodeji.

 

 

Představitelé města snad ani nešetří.
Zasazují se o vybudování pěkně drahého parkoviště pro pár aut.

sepsáno 10.11.2012

Je nezbytně nutné, aby naši představitelé při rozhodování o státních a unijních penězích sami vložili do zběsilých projektů aspoň jedno procento z investice. Ukázalo by se, jak jsou o účelnosti investic přesvědčeni a dal bych jim pak odměnu ze zisků těchto investic.
Myslím tím tedy všechny představitele státu, měst, městských částí i obcí. Zvěrstva se dějí na všech úrovních.

Poměrně v tichosti proběhlo jednání platformy 23 občanských sdružení o připravovaných stavbách v šestém pražském obvodu se píše v článku v e15  zpravodajského serveru dne 9.11.2012.

O této problematice jsem zatím neslyšel a tak mne článek silně  zaskočil. O čem dokáží naši rozhazovači uvažovat.

Abychom dostali dotaci Evropské unie ve výši osm miliard korun, musíme blbě utratit za terminál Veleslavím 1,3 miliardy Kč.

Jakoby nebylo dost na tom, že budujeme metro asi za 19 miliard Kč z Dejvic do lesa v Motole ( tak to Platforma na svém webu píše ). Aspoň se tůristi svezou z letiště Václava Havla do Dejvic prima narvaným autobusem č. 119, který smrdí po Evropské ve špičce každých šest minut.

Jakoby nebylo dost na tom, že budujeme nesmyslný tunel Blanka bez dopravní návaznosti a zničili jsme pěkné obytné zóny od Malovanky až na Letnou.

Chtěli jsme vybudovat stavbu rychlodráhy a neumíme využít stávající kolejové spojení. Relativně jednoduché prodloužení jednokolejné tratě z nádraží Ruzyně na letiště by asi dostačovalo.  Na stávající železniční trase jsou aspoň tři nádraží, kde by se protijedoucí vlaky mohly míjet.
Připravovali jsme však raději velkolepou stavbu. Na webu SŽDC se uvádí : "Jedná se o jednu z nejrozsáhlejších připravovaných dopravních staveb v České republice".
Ze stavby sešlo, odstavné parkoviště na Dlouhé Míly také nebude a tak tisíce aut a autobusů od Kladna pofrčí dále Evropskou dolů a odpoledne nahoru.

Je fakt, že rozestavěná stanice metra Veleslavín má už dnes svoji dopravní důležitost. Po nedávné revizi dopravních spojení MHD, jezdí již dnes kdysi oblíbený autobus č. 218 k rozestavěné stanici metra a končí tam.  Vozí vítr z Dědiny na budoucí metro a pak zase zpět.

Autobus č. 218

Kam jedeš ? Ale vozím vítr ke stanici metra Veleslavín. (11.11.2012, 13,30 hodin)

 

Vraťme se však k Veleslavínu.

Náměstek primátora Josef Nosek pravil na Radiožurnálu :

"My ještě prověřujeme, zda by nebyla možná jednodušší konstrukce, která by měla ocelový skelet, a která by mohla být zhruba za třetinu této ceny,  Město má na přeprojektování jen dva měsíce ( co dělalo město v uplynulých letech, že je dneska pod tlakem ?).  Hotovo totiž musí být do října 2015. Jinak přijde o osmimiliardovou dotaci z Bruselu na prodloužené metro. Jestliže se ukáže, že projednání té jednodušší stavby, která by byla levnější, nejsme schopni stihnout, tak nám nezbude nic jiného, než stavět variantu za 1,3 miliardy,“ ( a většinu tak prošustrovat za blbou stavbu ).

 

A takhle by to ve Veleslavíně mělo vypadat ( vizualizace převzatá z E15.

 

Terminál Veleslavín Terminál Veleslavín

 

 

 

Zpět na "Zajímavosti z Prahy 6"